Блог рефлексії за програмою Інтел10
вторник, 9 апреля 2013 г.
Рефлексія модуль 10,11
Сьогодні ми ознайомилися з терміном "фасилітація", обговорили питання, як керувати навчальним процесом у класі та які можна використовувати різні техніки постановки запитань. Я створила план впровадження теми та документ для фасилітації, переглянула всі складові свого портфоліо та Інтернет-ресурси.
Рефлексія модуль 9
При роботі над цим модулем ми обговлрили створені приклади учнівських робіт і засоби їх оцінювання, проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Учням при проектній діяльності необхідно постійно оцінювати свої досягнення та планувати подальше самовдосконалення (створити аркуші самооцінювання).
понедельник, 8 апреля 2013 г.
Рефлексія модуль 8
Цей модуль допоміг мені оцінити значення вхідного оцінювання, розробити критерії оцінювання учнів до початку їх роботи над проектом. Ідея дуже гарна: роботи учнів мають бути оцінені.
воскресенье, 7 апреля 2013 г.
Рефлексія модуль 7
Цей модуль виявився особисто для мене дуже цікавим і корисним. Я визначила деякі стратегії, які дозволяють учням адаптуватися до навчання за методом проектів. Доволі цікаво було створювати приклад учнівської роботи. Побачила свою проблему: я не дуже добре вмію ефективно планувати роботу під час проектного дослідження. Буду тренуватися!
суббота, 6 апреля 2013 г.
Рефлексія модуль 6
- Цей модуль допоміг мені поміркувати над тим, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчанні моїх учнів,а саме: ми обговорювали питання безпеки учнів в Інтернеті, запланували, як вони будуть використовувати Інтернет для співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів, переглянули план вивчення теми та внесли до нього зміни.
рефлексія модуль 5
Цей модуль допоміг мені з'ясувати, як можна використовувати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних питань, а саме: вони сприяють розвитку мислення та спонукають до дій, заохочують учнів використовувати навички мислення вищих рівнів, допомагають їм досліджувати фактичні дані. Сьогодні ми з колегою обговорили тему мого проекту детальніше, з'явилися нові ідеї .
четверг, 4 апреля 2013 г.
рефлексія модуль 4
Цей модуль допоміг мені уточнити основні питання проекту та обдумати систему оцінювання учнів при роботі над проектом, а саме: я ознайомилася з новими для мене інструментами оцінювання, такими, якдіаграми та схеми. Під час роботи з модулями я вперше при створенні презентації пробувала створити вбудовані файли. спочатку виникали труднощі, але потім все вийшло. Для себе я дізналася багато цікавого та корисного..
Подписаться на:
Сообщения (Atom)