вторник, 9 апреля 2013 г.

Рефлексія модуль 10,11

Сьогодні ми ознайомилися з терміном "фасилітація", обговорили питання, як керувати навчальним процесом у класі та які можна використовувати різні техніки постановки запитань. Я створила план впровадження теми та документ для фасилітації, переглянула всі складові свого портфоліо  та Інтернет-ресурси.

Рефлексія модуль 9

При роботі над цим модулем ми обговлрили створені приклади учнівських робіт і засоби їх оцінювання, проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Учням при проектній діяльності необхідно постійно оцінювати свої досягнення та планувати подальше самовдосконалення (створити аркуші самооцінювання).

понедельник, 8 апреля 2013 г.

Рефлексія модуль 8

Цей модуль допоміг мені оцінити значення вхідного оцінювання, розробити критерії оцінювання учнів до початку їх роботи над проектом. Ідея дуже гарна: роботи учнів мають бути оцінені.

воскресенье, 7 апреля 2013 г.

Рефлексія модуль 7

Цей модуль виявився особисто для мене дуже цікавим і корисним. Я визначила деякі стратегії, які дозволяють учням адаптуватися до навчання за методом проектів. Доволі цікаво було створювати приклад учнівської роботи. Побачила свою проблему: я не дуже добре вмію ефективно планувати роботу під час проектного дослідження. Буду тренуватися!

суббота, 6 апреля 2013 г.

Рефлексія модуль 6

  1. Цей модуль допоміг мені поміркувати над тим, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчанні моїх учнів,а саме: ми обговорювали питання безпеки учнів в Інтернеті, запланували, як вони будуть використовувати Інтернет для співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів, переглянули план вивчення теми та внесли до нього зміни.

рефлексія модуль 5

Цей модуль допоміг мені з'ясувати, як можна використовувати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних питань, а саме: вони сприяють розвитку мислення та спонукають до дій, заохочують учнів використовувати навички мислення вищих рівнів, допомагають їм досліджувати фактичні дані. Сьогодні ми з колегою обговорили  тему мого проекту детальніше, з'явилися нові ідеї .

четверг, 4 апреля 2013 г.

рефлексія модуль 4

Цей модуль допоміг мені уточнити основні питання проекту та обдумати систему оцінювання учнів при роботі над проектом, а саме: я ознайомилася з новими для мене інструментами оцінювання, такими, якдіаграми та схеми. Під час роботи з модулями я вперше при створенні презентації пробувала створити вбудовані файли. спочатку виникали труднощі, але потім все вийшло. Для себе я дізналася багато цікавого та корисного..